Rys

Jag får min största inspiration från F. Murray Abraham just nu. Och D. Gahan. Men framförallt förstnämnda man.
Inte bara inom agerandet, utan inom allt, inom allt mitt skapande. Han är en utav få människor som verkligen får mig att brinna för det som jag är bäst på. Det tackar jag honom för.
Jag menar Amadeus, Scarface... Herregud. Sättet han spelar på är... obeskrivligt. Man kan verkligen känna hans passion för skådespelet.

Shit. Nu önskar jag bara att jag kunde ta tag i saker och ting... Det hade suttit fint.

Jag älskar verkligen den här scenen. Alla som har sett filmen känner igen scenen på momangen, dess skönhet och perfektion är någon man inte glömmer i första hand... Jag gillar deras samspel, jag gillar hela uppmakandet (inget egentligt ord säkert, men jaja...) av scenen, och jag verkligen Älskar sången, låten, kompositionen, whatever...
Abraham är mannen med mörkt hår, Sallieri, för er som inte visste det... Mozart spelas av fantastiska Tom Hulce.

NJUT:
 

Ha en skön fredag och trevlig helg, y'all!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0