She's bad, bad, badass

Sitter och lyssnar på N.E.R.D och konstaterar gång på gång att jag måste börja skaffa mig ett liv. Nu.
Saken är den att jag på ett sätt Vet jag vill göra, men det känns bara så jävla omöjligt.
Det enda jag vet är att jag vill lyckas. Jag är inte den typen som kan tänka "Jag kan nöja mig med det här" och leva på att jobba i en mataffär el. dyl. You understand?
Hade jag eller någon annan ens lyckats övertala mig till det, hade det inte gått en dag utan att ångesten hade hållt mig i handen.
Det får inte bli så. Jag orkar inte med mer ångest än vad jag redan har och framförallt redan har haft. Det kommer inte bli så.

I will succeed.

För övrigt är dagens "What the..." underbart söta och bra Rachel Rays ålder. HON ÄR FÖDD 1968! Hon blir 40 i slutet av augusti? Seriöst? Tjejen ser Minst 10 år yngre ut! Blev jädrans överraskad...
Well well, hon är lika underbar för det. :)

Mitt i all fundering fnittrar jag lite småflickeaktigt mot Nadal, tennisspelaren you know, the numero uno.
Han är inte sådär WAAAOW-snygg, utan mer gullig. Haha. Jag vet att ni nog tycker att jag är pretty crazy.
Men efter Wimbledonfinalen, när han höll sitt vinnartal, ååh, han var så gullig!
Jag tycker om gulliga, smått blyga pojkisar. Haha, vad fånig jag är.
Jaja, Nadal für alle iallafall.
Killen är född 1986! Sjukt rubbat, trodde han var Möe äldre...

Ha en go kväll everyone!

Peace.
/Liv.

Nadal:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0