Onsdag

Onsdag.
Mor glömde posta csn-brev. Det ska hinnas med om jag gör det imorgon, huh?
I hope...

F.ö. längtar jag riktigt till flytten, samt nästa vecka då it's my birthday.
20. Skönt, är ordet.

F.ö. 2. så vill jag komma på värsta bästa manusidén. Jag vet, jag höll ju på att skriva på en förra veckan, men jag vet inte... den kändes väldigt... off.
Det sjuka är att Alltid när jag kommer hem från jobbet och är trött 'n shit, då dansar det runt skitmånga idér i mitt huvud, men nu, när jag sitter här, Nada. Bröl, is the word, bröl.

Nu ska jag se på "The Assassasa...", fan, jag kan inte skriva vad den heter. Ni vet das movie with Pitt, the younger Affleck, samt Rockwell. Kom förra året, tror inte den fick någon Oscar, Cave har skrivit lite musik till filmen, if I don't remember it wrong.
Fast jag kan fan inte se på den för den äldre brodern använder högtalarna I need. Fakk.

Jag skriver bara en massa skit idag. Som alltid. Är skittrött. På lördag är jag ledig. Då ska det smilas.

Idag är det föresten en månad till festen. En månad att bli pepp på, haha. Nej, det kommer bli apkul.

Nästa vecka är det Malmöfestival.
Detta ska iallafall ses:

Andreas Bertilsson feat. Thomas Öberg, på fredagen (16:e).
Moto Boy, på söndagen.
Ev. Emil Jensen, på onsdagen
MILLENCOLIN, på tosdagen. Mest för att dom lyssnades det mycket på när man var 9.
Familjen, på fredagen. Lätt.

F.ö. måste arrangörerna haft Jävligt svårt att ragga artister till årets Malmöfestival.
Gah!

Ha en nice dag.
Peace.
/Liv.

Ungf. bästa bilden ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0