Stop being an a-hole, please?

1. Jag har alltid tänkt, alltid intalat mig själv, att saker ändras med åren. När man blir äldre blir man visare, när man blir äldre kopplar man bort saker som gnagde en när man var liten. Man måste gå vidare, det är klart.
All denna inmatning, all detta som jag själv äntligen insett, rasar down and under när jag ser min farsa raggla runt mitt på Stortorget här i Lund.
Tack för den? Kan du inte bara vara hemma och raggla runt? Behöver jag börja oroa mig för att se dig plötsligt på stan, precis när jag lärt mig att inte vara orolig för det?
Vad ska man göra? Jag vet helt ärlig inte vad jag ska göra... Jag orkar inte gå runt och tänka på det här, men det är det enda jag gör. När jag tänker på det, vilket jag annars inte gör mycket, inser jag hur jävla pinsamt det är.
Det var en massa människor omkring honom! Det var en onsdagskväll, en massa människor njöt av en liten kvällsöl. Och där kommer han, min farsa, full som en kastrull, God knows what he'd been doing.
Jag är glad över att jag hann se honom, var kanske tio meter från att gå förbi honom, men sedan såg jag honom, och tog då en plötsligt fet omväg, då jag var på väg ner till Södra Esplanaden.

...

2. GRATTIS, Holly! Lilla Holly är 19. Oj oj... Hoppas du får en fantastic day, thinking about you! <3

3. Jag är en "The Hills"-nörd. Nu har jag catchat upp på de senaste avsnitten, och väntar likt den nörd jag är framför MTV''s hemsida på nästa avsnitt. Sååå mycket kärlek, you know. Lauren. <3

Imorgon är jag LEDIG. Så beautiful. Det blir nog till A och H då. Åh, snart flyttar jag till lägenheten. Det kommer bli helt fab. Längtar till den 25:e. Fet lön och då har jag nog också flyttat till Flormansgatan. So fantastic. Ska shoppas skolstuff, ett eller två par skor som jag flirtat med på have2have.se, samt lite annat smått och gott.
Absolutely nice!

Nu... ska jag fortsätta kolla på den där jävla OS-invigningen som alla andra kollar på, samt nog ta en skönt varmt bad. I need that, you know.

Ha en skön fredag, och en trevlig helg ya'll.
BTW, check out Lauren's outfit på bilden nedan. Älskar den. Hennes garerob måste vara en dröm, ÄR en dröm. Gimme.

Peace.
/Liv.


Kommentarer
Postat av: h

ih tack så mycket liv! ja vi måste shoppa skolgrejer! ta en runda sometime? PÖZZZHA

2008-08-08 @ 21:43:48
URL: http://frankfrompoland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0