Please stop

Käkat kräftor (inte så jävla gott som man hela tiden har tyckt, vad hände med smaken?), skrikit och bråkat med brorsan, fått veta att man flyr "nu när jag kan finansiera familjen".
1. Min månadshyra i lägenheten kommer vara kring 2400.
2. Hade jag bott hemma hade jag pröjsat 2500 till morsan, något hon och jag redan snackade om för länge sedan.
3. Vad fan är hans problem? Är det så konstigt att en 20-åring vill flytta hemifrån, och när den får tillfället, tar den?
4. Fuck you, idiot.

Ikv blir det godis och "The Hills" säsong 1, 2 och 3. Fy fan vad jag älskar att Anna också är galen i serien, annars hade jag behövt känna mig crazy ensam... haha.

Peace på er.
/Liv.


Kommentarer
Postat av: h

haha jag gillar också the hills men gillade laguna beach lite mer.... whitney for the win! lauren is ugly bitch och tråkig haha. fast heidi är värre

2008-08-09 @ 18:27:30
URL: http://frankfrompoland.blogspot.com
Postat av: Liv

oh, nice. :) ja, eller, det var typ tusen år sedan jag såg laguna, men i liked it a lot as well.

määäh, lauren är cepehet, men whitney är god damn med. ^^ hoho

heidi är en liten schlutt

2008-08-10 @ 14:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0