Du vet när du gillar ett band...

Blundar, ser allt framför mig på direkten. "Dissident", live in Atlanta, -94 om jag inte tar fel.
Jag. Vill. Se. Pearl. Jam. Nu.
Hade inte tackat nej till att se dom live Då, -94. In Atlanta. I mean, P-U-S-S på den spelningen.
Well. Jag var 6 då, lite young.
Men åh... Har inte lyssnat på PJ på säkert någon vecka, n' that A LOT för att vara mig...
Jag älskar dom helt enkelt, det är något som är säkert.


Hur har dagen varit då? Well... vad ska jag säga... Jag har haft bättre födelsedagar.
Okej, nu lät jag bara bortskämd/otacksam. Men alltså, min pappa är cp, och fast det var jättetrevligt och flummigt hos honom som vanligt, så kommer han ändå med de där spydiga kommentarerna, de där kommentarerna som får en att känna att fan, nej jag får inte vara lyckad. Så brukar han alltid vara mot mig och min äldre brorsa.
Det suger. Men det är bara att ignorera, är man jag är man expert på den saken.
Ta med en nypa salt, liksom.
Annars har det varit fint, fått gratulationer från de nära och kära.

Men jag har rövångest. 20. Fan. Och här sitter jag, fucked up och misslyckad. Jag vill lyckaaaas...
Universitetet är fett peppande iallafall, fick hem papper yesterday, och det verkar sjukt kul och intressant!
Jag kommer säkert bli statsvetare eller något... hah. Vi får la se, fuckers.
Gah. Jag är bara så sjukt trött på att folk inte verkar tro att jag kan sköta mig. Min pappa trodde att anledningen till att jag flyttar hemifrån är för att jag blivit utkickad av mamma härifrån. OK? Han är sjuk. Jag vet inte om det framkommit innan i den här bloggen - men iallafall - Min Pappa Är Sjuk I Huvudet.

Ha en nice dag.

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0