Congrats

Igår var sjuuukt lyckat. Man blev verkligen pepp inför 20-årsfesten!
Haha, så jävla kul det var, vi stod ute och rökte på balkongen, H, A och jag. A höll utkik efter the car where the birthdayboy were in, men den kom aldrig, dom var sena. Så vi stod där och rökte, och Helt plötsligt dyker ändå bilen upp och jag och H fick litteraly SLÄNGA oss ner på balkongens golv för att inte bli sedda. Annars hade allt blivit misslyckat!
Men vi klarade oss, han såg oss inte. Hahah.
Sedan satt alla i A och H's megasäng och väntade in födelsedagsgrisen, och Oj vad han blev överraskad!
Haha! Han bara "Egentligen fanns alla hintar där hela tiden, både genom morsan och Hans!". Men han tänkte ju att det var en möjlighet som kanske skulle inträffa, eftersom det sedan länge var bestämt att han skulle på "födelsedagsmiddag" hos A och H, och så möts han uppe med ett tiotal vänner istället! Fun, fun! :)
Hela kvällen var sjukt flummig... Haha. Av någon anledning uppskattade jag whiskey. Hrm... Nja, hellre whiskey framför den där jävla likörskiten eller vad det var killen kom med...

Men som sagt, fan vad jag längtar till och är pepp på min och A's födelsedagsfest! Niii-ice! :)

Nu ska jag in och träffa älskade Amanda, catcha upp på den senaste tidens gossip, höra hur Turkiet var och mycket annat. Wie, wie.

N.E.R.D - "Wonderful Place". Masterpiece.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0