Oh, wont you please take me home...

Hemma en liten svängom innan jag ska ut och catcha up med Amanda och Viveka.
Träffade Holly, dock blev det inte så mycket film-snack, utan mer "vad har hänt de senaste 2 åren"-snack.
Men det är trevligt det med. Wieowieo.

Hungrig som ett as, linssoppa på kok och jag har smörjt ansiktet med solkräm. Kände hur brännheten närmade sig efter att ha suttit på Espresso House's uteservering i 1½ timma... Det är inte lätt att vara rödlätt, ska jag säga er!

Vill på någon spelning... Pearl Jam hade inte suttit fel. Jag menar, höra "Betterman" live, NJUTNING.
Eller Chris... Men det kommer sedan senare i år/början av nästa år.
Eller lite Alice in Chains. M-m.

Jaja.

Vi får hålla tummarna.

Imorgon är det lönedag, och jag får 300 spänn mer för jag jobbade under påskhelgen! Niii-iice.
Nu ska jag lägga in en massa bra musik på min lillbrors mp3. Hej sno medan han är hos farsan... Haha.
I'm good. Or bad. Something.

Ha en skön kväll!
Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0