Kul...

Okej, nu vet jag inte när jag kommer ha pengar nästa gång, V ringde nyss och berättade att hon sett den gamla gubben (min far) på ett torg här i Lund. Och ja jag antar att jag inte behöver berätta mer där...
Idiot!
Skulle fått mitt arv vilken dag som helst, men jag antar att farsan håller på att supa upp allt aas we speak.

Alltså det är ju jävligt kul att allt går åt helvete. Och så är det även valborg idag.
Valborg? I mean, seriously, come on? Fjortishögtiden nummer 1.
Och tydligen ska jag dricka öl i parken... av någon anledning. När bestämde vi detta?
När jag satt i telefon med en drunken asshole?

Fuck...

So here I go again, broke as always...

Fitt. -a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0