Calm down

Tja, jag är väl en Aning lugnare än vad jag var igår, men ändååå.
Well, han kommer till hösten/vintern och det får jag acceptera, vad annars?
Liksom, ringa till honom och bara "Neej, Chris, du och Timbaland får allt ändra era planer för jag måååste se dig i juli!". SÅ desperat är jag faktiskt inte, fast det kanske verkade så igår.
Men det var bara så att jag bara så Jävla pepp inför spelningen, skulle gå med min lillebror som helt plötsligt blivit äckligt besatt utav hans musik, framförallt Soundgarden.
Men då får vi ta igen det sen i höst/vinter! Inte bara en spelning, utan flera. Alla i Norden, check!
Hinner man spara ihop pengar osv...

JAJA!

Nu lysssnar på jag på Nick Cave & The Bad Seeds - "There she goes, my beautiful world".
Sådan rysning att jag vet inte vad.
If you look up "geni" in the dictionary, there's probably going to be a picutre of him there.
Ohyes!

Mmm... extra mörkrost kaffe.
I like!

Ha en fin dag!
Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0