Whatever I've done

Usch. Fronter suger bajs. Har alltid varit lika komplicerat och krångligt och segt.
Eller så är det bara jag som är trög... Think so...

Lyssnar på Depeche. Mumma.
Städat massa idag. Skrivit två brev till svenska C, ett personligt och ett formellt.
Det formella var sjukt kul att skriva, skulle slänga ihop någon historia om att jag blivit lurad av en p-vakt. Hahah! Sjukt ball.

Hade inte tacka nej till en cigarett just nu, bara så att ni vet...

Imorgon ska jag in till Malmö igen, för jobbet. Konstigt dock, trodde jag hade fått all information i fredags, men tydligen icke... Så jag är tvungen att låna pengar av morsan igen, jag är verkligen helt pank fram tills den 20:e oktober... Sjukt tråkigt. Vet inte hur mycket jag är skyldig henne nu, typ 400 spänn... Illa! Men det är pengar jag har varit tvungen att låna av henne. Typ... Pengar till mat och cigg i Sthlm och sedan typ tre resor till Malmö, vuxen. 74 spänn. DET ÄR SÅ ÄCKLIGT DYRT!

På tal om Malmö så ska jag se bästa M Birro där den 16:e el. 17:e november. Längtar, ska bli hur kul som helst!
Tror föresten det är nu till helgen som jag och Hannah ska fotas för make-upportfolion...

Nej, nu ska jag ringa Amanda!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0