Undestand me

Så, nu har jag snackat med min farsa. Fan, hatar verkligen att snacka med honom när han är packad.
Alltid samma uppgivna samtalston som ger en fet å n g e s t.
Menmen, nu är det iallafall fixat och imorgon drar jag och hämtar operabiljetterna.
Liv 'n Yavi ska på opera. Fancy as hell.
Men först ska vi fotafota.
Imorgon blir en fin dag, jag känner på mig det.


Morsan eviga tjat om att  jag skaaaa söka till sceeenskolan har återigen börjat gå igång. Funderar på att söka bara för att göra henne nöjd. Inte för att jag inte vill, men jag är trött på agerandet för tillfället.
Jag menar, från fyran har jag gått på typ 238592460 olika teatergrupper, fram till nu... Ja, till att jag tog studenten.
Don't get me wrong, jag älskar att agera, det är något av det mest verklighetsbefriande och underbara man kan göra.
Men när man har hållt på med det i åtta år blir man lite... Degig på det, till slut.
Men jag ska ta upp det igen, det ska jag. Får tänka på saken, om jag ska söka. Någon gång kommer jag iallafall göra det. Helt klart.

Måste bara påpeka hur jävla mycket jag älskar Neil Youngs skiva "Harvest". Alla låtar är helt... Mm, mysigt och genialiskt. Minns Rönnäs, Annas sommarställe, när vi var där förra sommaren.
Jag är som sagt morgonmänniska (oftast) och jag vaknade cirka 9406528069 timmar före alla andra, så där på morgonen satt jag där på den stora verandan med utsikt mot sjön, lyssnade på Neil Young, drack thé och rökte cigg. Underbart... Saknar det...

Nu är det Depeche i högtalarna. Ljuva musik! "Shake the Disease" live, kan nästan inte bli vackrare...

Peace
/Liv.

image124 
Älskling...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh, vad skall ni se förnågot?

2007-09-07 @ 23:49:34
URL: http://flickr.com/photos/sandrahellstenius/
Postat av: Liv

Min farsa fick ett ryck och köpte biljetter till premiären av "La Fanciulla del west". Italienskt, rätt bra faktiskt. ^^

2007-09-09 @ 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0