Kulturnatten = 13-åringarnas chans att glänsa i sina egna fyllespyor



Respekt.
Det är fan vad allt handlar om.
Jag är faktiskt trött på att vara den som sänder ut respekt, men inte får någon respekt tillbaks.
Det handlar inte om någon engångsgrej, det är hela tiden.
Jag är så jävla trött.
Jag är bara så ledsen när jag tänker på det.

Kulturnatten var lika överskattad som alla andra år.
Dock var älskade emiL Jensen skitbra, som vanligt. Gillade det nya materialet, men det gamla var bra även det.
Pepp.
Sen gick jag och mina älskade fruar och såg ett litet "smakprov" från '500' på Stadsteatern. Gratis, väldigt uppskattat. Ska se hela showen med pappa sen senare i höst/vinter.
Eller rättare sagt: Han kommer köpa två biljetter, sedan kommer han supa sig full någon vecka innan för att han känner för det, kommer lägga biljetterna i sin brevlåda, dagen innan föreställningen kommer jag dit och hämtar biljetterna och går med någon av mina vänner.
Så har det alltid varit, så kommer det vara, så kommer det alltid att vara.
Tyvärr. Men jag är van.

Imorgon ska jag läsa dikt för en folksamling. Det ska bli trevligt.

Längtar för övrigt till på onsdag, behöver spy ut mina tankar...

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0