Det är först nu som jag förstår

Det är först när jag lyssnar på gamla Soundgarden-verk som "Mind Riot" och "An Unkind" som jag verkligen Inser, Fattar, att jag har sett Chris Cornell.
Det är när jag ser bilder som nedanstående bild Soundgarden, som jag verkligen inser att jag har sett Chris, live.

Fan, shit, jag har sett Chris Cornell.
Mina förutsättningar att kunna se honom live var typ på minus 398643. Men så dök spelning i Stockholm upp.
Snacka om lycka i hela kroppen.

Jag har inte riktigt fattat innan. Det var så mycket som inträffade innan och efter konserten att jag inte riktigt har hunnit få den där "lyckochocken".
Det är väl inte direkt så SHIIIT, utan mer Shit!. Lite sådär tårvarning, fast ändå inte.
Mycket, mycket respekt. Det kände jag redan under konserten. All min respekt gick upp till mannen däruppe på scenen, två, tre meter ifrån mig.

Shit ja... svårt att verkligen förstå...

Fan vad bra musik Soundgarden är, egentligen. Enligt mig är det perfektion i musikväg.
(Längst ner i inlägget finns "Dagens låt" - ni får njuta av lite Soundgarden, så klicka er neråt och klicka på länken!)
Peace.
/Liv.

image144


Dagens låt:
En av Soundgardens bästa låtar, magiska "Boot Camp". Rekommenderar till att lyssna på den.
Så äckligt jävla bra.

http://youtube.com/watch?v=gNdp6-nNCU4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0