Dåliga dagar

Finns inget värre än dåliga dagar.
Jag ska inte vara den som klagar och är butter, men idag var fan den värsta på mycket längre.
Sure, förra veckan var åt helvete, men början på denna - Fy helvete.
Idag gick det så långt att jag sket i att svara i min mobil. Vem som än ringde. Bad bror säga i vanliga telefonen att jag inte var hemma. Förutom när Amanda ringde, av många anledningar ville jag ta hennes samtal...
(Bl.a. det att hon är världens bästa människa)

Men helvete vad jag är trött på dessa dagar. Ska det verkligen vara så att musiken är det enda som bringar fram det där leendet på ens läppar vissa dagar?
Sure, musik i all ära, jag älskar musik, speciellt musiken som får en att må bra.
Men jag menar... Lite fler anledningar måste man väl ändå ha för att vara glad, än bara just musiken?
Trött på det som sagt!



DAGENS LÅT:
Audioslave - Hypnotize
image164
Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0