Pay attention

Mina känslor för Chris Cornell är inte baserade på att han är snygg eller så, faktum är det att jag lyssnade ett bra tag på Soundgarden utan att veta hur bandet såg ut. Visst ser Chris bra ut, men det är hans röst och hans verk som jag framförallt har dragits till. Hela soundet som Soundgarden skapade i sin musik bara Skriker 90-talet (den bra delen av det årtiondet, dvs de första fem åren) och grunge rakt igenom.
En härlig känsla som jag tycker kommer fram varje gång jag lyssnar på deras musik.
Den härliga rocken i Audioslave där Chris röst passar in PERFEKT med resten av bandets underbara komp.
Man ryser, musiken gör en något så otroligt pepp.

Men jag måste säga att i klippet nedanför så är Chris så fullkomligt snygg. Klippet är från Audioslave-eran. Det är något, jag vet inte. Kanske det är håret som gör det? Eller linnet? Eller bara hela altet?
I vilket fall som helst så är han het, het, het. Brukar inte säga det om honom annars, eftersom allt jag fokuserar på som har med honom är hans Röst och hans Musik. Kanske låter som att jag ljuger, men det är faktiskt sant.
Dom som känner mig vet vad jag menar. Min kärlek till den musik som Soundgarden skapade är far away from this world. Musiken har gett mig så mycket i mitt liv att jag inte ens kan beskriva det i ord.
Soundgarden är hela mitt liv, min liv spelas i deras musik. Det är rätt läskigt, men det är faktiskt sant.
Men här är klippet iallafall. (Har för övrigt Ingen aning vilket språk texten är på, men whattahell!)




Ciao 'n peace!
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0