När man inte får svar

Det är inte lätt, inte.
Morsan hade bråkat med VD'n på hennes jobb, så människan verkar lite beige när det gäller att ge mig ett jobb där.
Om jag är sur? - Självklart inte.
Människorna där behandlar henne som skit, så jag förstår att morsan skällde ut VD'n.
Jag får hellre Inte ett jobb där än att se min mamma gå runt dagarna i ända här hemma och vara ledsen. Hon har för mycket i sina tankar, hon förtjänar inte behandlas som hon har gjort.
Jävla idioter.

Får söka en massa annat, that's life...

Vill härifrån mer än någonsin. Klart jag tjatar om det, det är ju so true.
Lyssnar på Partyboy Song, på tal om ingenting. Snacka om nostalgi...
Jag älskar Partyboy. Jag älskar Chris Pontius. Jag älskar Jackass.
Jag vet, jag är en nörd. Men det är så jäkla roligt.

Avslutar dagens inlägg med lite poesi av Jim, samt en bild på galningarna i Jackass.
Ska nog ta och läsa lite Filip och Fredrik nu... Eller vara inte en stunds njutning av San Andreas?
Ja, vi får se...

Peace.
/Liv.

I'm Me!
Can you dig it.
My meat is real.
My hands--how they move
balanced like lithe demons
My hair--so twined and writhing
The skin of my face--pinch the cheeks
My flaming sword tongue
spraying verbal fire-flys
I'm real.
I'm human
But I'm not an ordinary man
No No No

image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0