Loud Love

Usch nej idag suger rätt mycket måste jag få berätta.
Kom t.ex. på att jag ska till min farsa på torsdag. Å n g e s t.
En massa tankar som går runt, runt, runt och verkar aldrig vilja lämna mig ifred.
Vill bara att jobbpengarna ska börja rulla in på mitt konto och göra mig lite peppad iallafall...

Som grädde på moset har jag den värsta skabb-dagen på väldigt, väldigt länge. Vet inte riktigt hur jag ska förklara mitt yttre för dagen. Sönderarbetad? Inte-sovit-på-ett-antal-dagar:ig? Allmänt trött och down?
Äsch, jag vet inte. Vad jag vet är iallafall att de jag kommer träffa idag inte behöver fråga den obligatoriska "Hur är läget?" - Dom behöver bara ta en snabb blick på mig och sedan har dom svaret.

Jag hatar sådanahär dagar. Jag hatar det här.
Vill ha min lön NU.


Dagens låt:
Nirvana - All Apologies
image175 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0