Random

Längtar till tisdag då jag får min lön och tar en chai thé på Nova. Nice... Behöver pengar som fan. Har inte rökt sedan igåreftermiddag. Är dock inte så galet röksugen som kunde ha varit, men jag hade inte direkt tackat nej till en cigarett...
Längtar till den 30:e då jag och farsan ska se Salem. Han ringde igår och frågade om jag vill henka på, han ville jättegärna se Salem (han är minst lika besatt som jag...). Efter som alla i min umgängeskrets har dissat tanken om att se Salem så sa jag helt klart "Ja". Får dessutom biljetten betald, vilket är gutt då jag kommer äga 200 kronor extra denna månad. Kommer behövas.
Längtar till nyår då jag antagligen ska upp till Norrland, till Anna och Hans och festa. Jag älskar Norrland, jag älskar norra Sverige. Sjukt stor skillnad från där och här, folk Är verkligen mer avslappnade där uppe.
Är sjukt trött på Skaune (Skåne).
Nice, nice.

Nu ska jag lyssna på Salem, tja tja,

Peace.
/Liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0