Great actors

Om det är några jag skulle vilja spelat emot, är det utan tvekan
Ralph Fiennes



och Gary Oldman



, för att båda två är så äckligt, äckligt bra skådespelare. När det kommer till brittiska aktörer är jag helt såld, enligt mig finns världens bästa skådespelare i - ja just det, - England.
Två undantag är iofs River Phoenix och Keanu Reeves, som både var/är från USA. ... Dock föddes i Keanu i Libanon, men ja, han "håller till" i USA nuförtiden - vad jag vet... Aja.

Men jag menar, förutom männen på de två bilderna ovan, har vi... ja, - just listen:

Kenneth Branagh, Joseph Fiennes, Jeremy Irons (!!!), Alan Rickman, David Thewlis osv...

MUMMA, säger jag.

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0