Bra musik

Min musiksmak fortsätter att springa åt olika håll. Som jag nämnde igår (om det var igår, minns ej) är jag helt besatt av Britneys nya material.
Nåja, 'besatt' kanske är lite att ta i, men jag gillar det skarpt, som fan. Härlig musik.
Och Aguilera är en nyupptäckt favorit. Vacker musik. Gillar både det nya och gamla med henne, hennes röst är så jävla vacker att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
Cate Blanchett är bästa skådespelerskan, Aguilera bästa sångerskan.
På tal om Blanchett såg vi den nya Elizabeth-filmen igår. Brabrabra!
Cate gör rollen så jäkla bra, jag ryser. Klart världens bästa skådespelerska just nu.

En bild på Aguilera, mest för att kappan och hon är hysteriskt snygga.
image192

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0