Wowowah

Wowowaqaah

Visste han då, att han om lite mindre än två skulle vinna Melodifestivalen?
- Grattis, snubben, och hela resten av Ark.
Ni var bra - men inte bäst.
Men ni vet att jag älskar er ändå så det är skitsamma.

Jag var jäkligt wierd igår, tror det är därför jag vaknade med en inte allt för underbar mensverk imorse.
- Men iallafall, som de flesta vet så ville jag att Andreas Johnson skulle vinna, så när han igår fick 88 poäng av tittarna började jag böla och skrek "Jävla fittark!!!"
Mor svarade:
"Men HÅLLA Liv, det betyder ju att The Ark vinner! Hallå, The Ark, "This sad bouquet"- Ark!"

Och då fattade jag ju det själv också, den gamla Arken hade vunnit. Precis som Sandra skrev i sin blogg, Vi hade vunnit. Arken.

Kul kul, men jag är fortfarande ledsen över det där med Mejeriet.
Hoppas dom sätter in någon extrakonsert antingen där eller någon annanstans i Skåne... Var ju trots allt snart ett år sedan man såg dom... Awell.

Föresten, förlåt Ark för att jag kallade er fittor. Jag vet att chansen att ni läser detta är ungefär 0,0000000.....1, men ångesten kröp sig lite närmare mig och jag kände att jag måste skriva det. Ni är inga fittor, ni är små snoppar.

Men grattis till en värdig andra plats, Johnson: ett snäpp bättre än förra året.
Grattisgrattisgrattis.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0