Weekend

image19

Haha.
Var precis inne och läste i Arks gästbok för första gången på sådär tusentals år.
Haha, det var nöje på hög nivå.
Bland annat var det en, jag antar tjej, som frågade Ola om han ville åka till Borås och äta mat med henne och hennes familj.
Hahahah.
Alltså, jag var besatt i början, jävligt besatt, men INTE SÅDÄR BESATT!!!
Hahahahah, åh, det var verkligen dagens!

Min moder är på Netto och köper snus och godis till henne och mig.
Är i sånt nikotinbehov att jag inte vet vad jag ska till med, jag snusar till och med, som sagt.
Men på tisdag får jag lön och då är det ett paket cigaretter som gäller.
Mumma.

Näe, ha en go' helg allesammans!
Puz.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0