Wake up and live forever

Wake up and life forever

"... You know this boogie is for real..."

Igår skrev jag en predikan.
Ja, - predikan. Kan låta konstigt för att vara jag, men prästerna tjatade och tjatade och nu har jag gått med på det.
Ska "läsa upp den" den 18:e mars, på Liberiet. Liberiet efter det, i april, gästas av Bob Hansson.
Oh, how I love him.
Perfekt, för jag inte råd att se honom imorgon, TYVÄRR, så jag får nöja mig med det i april.
- Som förövrigt bara är några dagar innan Arks konsert här i Lund, och som förövrigt snart är slutsålt och jag kommer inte ha råd att köpa biljetter förens i slutet av månaden.
Oj, lät som det där radioprogrammet i HippHipp... Haha...

Idag skiter jag i skolan eftersom jag tycker jag förtjänar det.
Ska bara dansa och m i n  k  a r a k t ä r  s k a INTE d a n s a!
Men det förstår förståss inte min lärare eftersom hon hatar mig.

Blää.

Imorgon vinner Ark Melodifestivalen och alla hurrar.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0