Some kind of kärleksförklaring?

image21

Förlåt. Men FYFAN vad jag älskar Soundgarden.
Det är helt galet.
Varje gång det har gått en dag då jag inte lyssnat på dom, och sedan dagen efter lyssnar på dom, som idag till exempel, blir jag helt... galen!
Satte på "Face Pollution" (från Badmotorfinger för er som är intresserade), och fick sån jäkla rysning!
Woah.
Bra musik, oh yes indeed, really bra musik.

& så älskar jag J's forum, alltid lika kul! Lite skillnad från andra forum (HOSTTHEARK'SHOST!) fokuserar människorna här på musiken och inte på att sångaren eller någon annan i bandet är snygg osv...
Det är sånt jag letar efter, det är där jag njuter.
Fast okej.
Det är rätt kul att läsa i andras (HOSTTHEARK'SHOST!) forum just för att dom är så patetiska, haha.

Wellwell.
Idag ska jag jobba med ungjävlarna. Bröl. Sen ska jag ha mitt jävla matteprov, hoppas det går vägen nurå, så jag blir klar med den jävla B-kursen någon gång... Aow... >.<
Ariman ikväll. That's allways nice, speciellt med tanke på att jag får min lön så jag faktiskt har råd att köpa något.

Ciao!
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0