Godmorgon

Jag hade inget bättre för mig, OKEJ?!??! Snott från Sandra. ^^
 
1. Ta närmsta bok, och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
?...nebörd, en poetisk omskrivning som sällan användes. Ordet började använ-..." ("1968 - De gränslösa drömmarnas år".)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan - vad rör du vid?
En vägg.

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Hrm, det var nog Viva La Bam igårkväll. Trots att jag redan sett avsnittet en sådär tusenmiljarder gånger så var det sjukt ball. ^^

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
08:27

5. titta nu på klockan. Vad är klockan egentligen? 
08:26 Oooh, you go girl!!! ^^p 


6. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Snubben från SVT's morgonprogram som snackar film.

7. När var du senast utomhus, och vad gjorde du?
För typ tio minuter sedan, rökte en cigarett. Hah.

8. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Helgon.

9. Vad har du på dig?
Tog bara på mig något random när jag gick upp, så det blev en svart "zigenar-kjol" & en ljus- mörkblå-randig t-shirt.

10. Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Minns ej, så jag drömde nog inget.

11. När skrattade du senast?
Åt Viva La Bam igår, tror jag. Det var något sjukt ball, minns inte vad... Antar att det var något Vito gjorde... Hahah... :P

12. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Jävligt mycket konstiga tavlor, dock en jättevacker som min morfar gjorde för flera år sedan. & ett foto på mig och min bror när vi var små och levde i drömmarnas stad; Stockholm. Hahahah...

13. Har du sett något konstigt på sistone?
Tja, man ser väl konstiga saker dagligen... Fast igår när skulle vänta på bussen hem gick det förbi en kvinna med ett par höga stövlar, och man kan ju inte direkt säga att hon kunde gå i dem... Älg, frågetecken? Hah...

14. Vad tycker du om den här utmaningen?
Helt ok. Eller vilket svar do you want? :P

15. Vilken var den senaste film du såg?
Det var nog Napoelon Dynamite häromdagen, för typ tusende gången. Hahah. Så jääävla klockren! ^^

16. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Flytta utomlands, Los Angeles, New Mexico eller New York. En fedelägenhet där. Lägenhet i Sthlm, kläderkläderkläder. Köpa ett hus på landet åt min moder med djur & hela skiten, lägenheter till mina brorsor, vart dom är ville i världen, och skicka en massa till IM & Greenpeace.

17. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Det är ju inte kul, då kan jag inte hålla det hemligt heller. (Duuuh!)

18. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Don't know.

19. Tycker du om att dansa?
Är det either alkohol eller Sci-Fi Skane tillsammans med ett stycke Bob Hansson, går det alltid bra! :D ^^

20. George Bush?
Inga kommentarer. Fråga min moder, hon hatar honom ungefär lika mycket som jag, och kan starkt förklara varför. Jag bara... hatar honom. Lite peddo sådär, och fucked up in the head.

21. Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka? Vad får hon heta?
Ivy eller Alexandra.

22. Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
Kan bli lite lustigt med Alexander eftersom min storebrodet heter det, men det är ett fint namn. Annars är Joaquin fint också.

23. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
MHM. Se några svar uppåt.

24. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten? 
"Wanna fuck?" Haha, nä jag vet inte! :P 

25. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
:o ? I donnow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0