Do you know where you're coming from?

Do you know where you're coming from?

Självklart var det första som syntes i inklistrade klippet på Ark SVT gjort, ett klipp där de första man ser är Yavi och mig. Så; nu har återigen hela det svenska folket sett en svettig och allmänt äcklig Liv. Hahah...
Ola var jävligt ball, trots att han så förjäkligt trött ut... Men konstigt...

Älskar ovanstående bild - den är verkligen sommar.
Idag är det återigen fint väder, det gör mig sjukt pepp.
Igår när jag skulle ut och jobba möttes jag av gårdagens väder och blev helt lycklig för en stund.

Idag är det foto och vill verkligen inte, hej ångest eller vadå...
Awell, byebyebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0