Beauty is the beast

Det är rätt hemskt, men jag kan i princip inte lyssna på "It takes a fool to remain sane" längre.
- Nej, det handlar inte om att jag helt plötsligt tycker att låten är dålig, verkligen inte. Jag kommer alltid att älska den låten, och det är där det kommer. Den är så jäkla bra, den symboliserar så många minnen och upplevelser, att jag inte kan lyssna på den så ofta.

Gud, på tal om minnen så minns jag när Ark vann pris för Årets bäst klädda på Elle-galan för ett par år sedan.
Jag var uppe och kollade på galan, men gick och lade mig precis då när dom vann priset, och min fader, han, Han "glömde" helt enkelt att väcka mig när dom vann! Usch vad arg jag var på honom då...
Men det sjukaste var att jag av någon väldigt märklig anledning dagen efter i skolan berättade om Arks pris.
Och jag minns så tydligt att folk i klassen reagerade som att deras blickar var:
"Okej....?"
Men jag var stolt över mina grabbar, så jag sket fullständigt i dom.
Fast även jag tycker idag att det var lite wierd att jag helt random informerade mina fullkomligt ointresserade klasskompisar om detta.
Awell, vad gjorde man inte!? Ja, vad gjorde man inte... ?

Jag hade en rätt go tid på Fågel innan jag slutade där i åttan. Det var kul att provocera folk.
Det sjukaste jag har blivit kallad är "punkjävel".
Haha. Jag? Punkare? Det var 2001, jag gick runt i enbart randiga kläder, allt färgglatt.
Jag vet inte, vissa kanske såg och fortfarande ser det som punkkläder, men det gjorde inte jag, inte då iallafall... Och tror inte heller jag gör det idag.


Det var en härlig tid iallafall! Den där tiden då den stora väggen i mitt rum var fyllt av Arkplanscher, det fanns knappt något utrymme kvar på väggen, så galet var det.

Awell, ha en fin dag alla som inte läser min blogg.
Pusspusspuss
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0