Aw gahd

Aw gahd

Aw gahd.
Folk frågar mig hela tiden "Ååååh, visst var Ark bra på Melodifestivalen? Visst tyckte du det???!!!"
"Visst tycker du Olas nya scenkläder är skitsnygga? Visst tycker du det??!!!?!"

Om jag svarar "Nej, det tycker jag inte direkt..."
Svarar dom: "VAAAAAAAH?!?!?! Men du MÅSTE ju tycka det är bra!"

Jag antar att jag tyckte VÄLDIGT mycket om Ark när jag var yngre, så mycket att jag gav intrycket att vad dom än gjorde, och när dom än gjorde det, vi årtal och hur gammal jag än skulle vara, så skulle jag älska dom.
Visst älskar jag Ark, men det finns många olika former av "älska". Just nu är Arks beundrare inne i en hysteri-period. Huvudvääärk...

Jag orkar helt enkelt inte diskutera Ark med människor som egentligen inte bryr sig.
Vi lever i en medias värld. Allt som är inne är verkligen inne, just nu är Ark inne och VÄLDIGT inne.

Kom tillbaka till mig sen när deras media-rus har försvunnit och dom är nere på jorden igen, så kanske vi kan snacka.

Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0