Suck

image54

Ja, vad fan ska man göra?
Imorgon tar jag studenten och det känns inte som att jag är värd det.
Iallafall får folk i min omgivning mig att tänka så.
Visst, dom planerar och planerar och städar och städar, men jag har aldrig
aldrig hört någon av som säga t.e.x
"Ja, tänk nu Liv, nu tar du studenten! VAD DUKTIG DU HAR VARIT!"
Ni kanske tycker att jag begär för mycket, men fyfan vad jag har slitit, det vet dom om.
Fyfan vad jag har kämpat, men dom verkar inte bry sig.

Jag är så jävla trött på det här.
Jag vill bara flytta långt, långt ifrån detta hus och denna stad. Lund är dömt att misslyckas, Lund är bara fyllt av en massa äckliga fjortisar och äckliga poppare.
Jag klarar inte av Lund.

Men imorgon tar jag studenten och ska supa bort mina sorger där på kvällen.

Kommentarer
Postat av: vivvz

jag är i alla fall stolt över dig babe=)
vet hur du har slitit isönder dig!
och idag hatar jag också den här jävla staden!

2007-06-13 @ 11:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0