Sjung om studenternas...

image56

Efter tolv år av helvete är jag äntligen färdig!
Studenten var bäst, människorna var bäst, maten var bäst, drickan var bäst, JAG VAR BÄST.
Jag är så jävla stolt över mig själv. Förlåt. Men jag är så jävla stolt över mig själv.

Jag gick ut med ENDAST ett IG.
Ni kanske tänker "Men ööeh, det är ju fan ett IG!!! Hur fan kan hon var nöjd med det????", men jag kan säga som så att
DET KUNDE HA VARIT JÄVLIGT MYCKET VÄRRE I MITT FALL, OK??!"
Mycket värre.
Men jag fick bara ett IG, jag fattar inte hur jag lyckades men tydligen gjorde jag det och shit var bra jag är!!!
Och två MVG'n fick jag i år. I Samhäll och Projektarbetet.
Woaah!

Allt var underbart i torsdags. Jag vill ta studenten igen!!!
Ni som har studenten framför er - NJUT! NJUT som in i helvete den dagen. Njut av varje sekund, av varje känsla - av allt! Ni tar bara studenten en gång - så fan njut som fan då!!!
Obeskrivligt, det var verkligen obeskrivligt...

Och nu sitter jag här och är halv arbetslös, men det skiter jag i för i sommar ska jag njuta som ett as!
Njuta över att jag har klarat mig igenom allt och njuta av Chris Cornell-konserten i Stockholm den 27:e augusti.
Btw så ska mammut köpa konsertbiljetten ikväll. Puss på dig, kvinna.

Puss och peace på er!
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0