Onschdag

image52

Jag kom nyss på att jag bara har en lektion kvar på hela skolgången.
THAT'S NICE!
Minuset är bara att på den lektionen ska jag försöka förvandla ett IG till ett G, genom att berätta vad som har hänt och faktiskt göra något.
Men vafan, om det inte går sig så skitsamma. Jag har ju faktiskt klarat av gymnasiet.
Jag har klarat av lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet och gymnasiet.
För vissa är det a piece of cake men oh-oh-oh vad mycket som har hänt under dessa 12 år!
HERREJÄVLAR vad mycket som har hänt under dessa 12 år.
Det mesta vill jag inte tänka på, bara en massa sjukt jobbiga minnen av stunder som gjort mig till den jag är idag, både på gott och ont.

Men herrejävlar jag är en lektion från att ha klarat av hela skiten och jag vågar faktiskt säga att jag är bäst.
Jag är så jävla bäst.
Det var en så perfekt present att fira det genom att Chris kommer till Stockholm.
Fy fan vad jag tjatar om det.
Men ja, alla som känner mig vet hur mycket han har betytt och betyder för mig. Både som musiker, låtskrivare, människa, ja, allt. En så klockren människa, helt enkelt.

Föresten är dagens bild på Soundgarden så otroligt söt. Hittade ett gäng sådana här bilder igår, fruktansvärt snygga bilder. Tidig Soundgarden, jag skulle tippa på skiftet från -80 till -90. Chris har ju inte klippt av sig den vackra kalufsen och alla ser små och "oskyldiga" ut.
Love them.

Puss!
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0