Ere fest eller?

Dom är bara 14, Liv, dom är bara 14...
Gång på gång måste jag säga det till mig själv för att inte gå ner och ut och plinga på och sedan slå.
Ett gäng fjortisar har "födelsedagsfest" i mina grannars lägenhet.
Grannarna är bortresta = tom lägenhet som en random släkting (som råkar vara fjortis) tar över för en kväll/natt, drar dit sina fjortiskompisar och har en "sådandär" fjortisfest.
Dom är bara 14, Liv, dom är bara 14...

Visst, dom ÄR bara fjorton, men dom vet fan vad respekt är (hoppas jag)!!!
Det finns inget vidrigare än små egoistiska fjortisar som tror att dom är någon form av Margera ('I can do whatever the fuck I want!').
Skillnaden är bara att Bam Kan göra i stort sett vad fan han vill eftersom han bor mitte ute i skogen och närmsta granne bor ett x antal 100 meter ifrån honom.
Men nejnej, detta hindrar inte dom ett Skit, utan dom fortsätter att skrika och stoja och vara allmänt fjortis, fast min morsa nu har gått ut och bett dom hålla tyst, alt., hålla käften, helt enkelt. Stackaren ska upp klockan fem, det vill säga om 4½ timme.
Now that's what I call briiiist på respeeeekt.
Fitt-ungar.
Förlåt.
Men - fittungar.

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0