Ao, näe det är inte lätt!

image84

Usch, ja.
Jag är så jäkla ledsen över att Bo Kaspers Orkester spelar precis samtidigt som Bob's show.
Har redan lovat Yavi att se Bob med henne (hon har aldrig sett honom), och hey - Det Är Ju Bob.
Klart jag hänger på, Bob är Bob och jag älskar Bob.
Men det är så jäkla irriterande, jag älskar verkligen Bo Kaspers Orkester, har aldrig sett dom tidigare och detta hade ju varit det perfekta tillfället att se dom... Men icke, uh. Kommer ju såklart flera tillfällen, men ändå!
Och det gör mig självklart ännu mer irriterad när jag ser på Malmöfestivalens hemsida att dom INTE ska spela där.
Suck............

Wellwell.
Imorgon är det dags för Marcus Birro! Dagen inleds med att jag och Yavi har en liten mysig picknick (bestående av till största delen kakor) på något random ställe i Helsingborg, sedan vid 19.00 ser vi älskade Birro (den yngre).
Ska bli riktigt härligt! Senast jag såg honom blev jag så inspirerad att jag satt uppe i stort sett hela den natten och skrev, skrev och skrev. (Notera: När jag skriver/säger 'inspirerad', menar jag inte att jag är en sådan som kopierar ens inspirationskällors verk rakt av. Jag inspireras. Folk säger att mina dikter ibland påminner om Bob Hanssons, men att det finns många skillnader mellan oss. Jag skulle ALDRIG få för mig att kopiera någons verk, inte ens om det var någon poet som jag hatade över allt annat, att kopiera andras verk är så lågt att jag spyr.)
Me like Marcus Birro. VERY much.

Nu: Vet inte! GTA San Andreas? Skriva? TV? Aaah, alternativen är så många!
(Haha)

Puss 'n peace!
/Liv.

Dagens låt:
Hon är så söt - Bo Kaspers Orkester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0