Vill/Vill inte

Jag vill:

- Fira en lugn jul med människor jag kan slappna av med.
- Få ett ordentligt jobb.
- Flytta till Chicago eller Seattle och början om från scratch med mitt liv.
- Ha pengar till kläder.
- Se Pearl Jam.
- Se Chris igen.
- Få bort all min ångest.
- Skriva krönikan nu, men just nu är jag för trött.


Jag vill inte:

- Fira julafton hos min farsa, men jag verkar (glatt) vara tvungen till det då mina syskon tycker att jag annars "sviker dom", att jag annars "bara är en egoist". Hade dom varit i mina skor hade dom gjort EXAKT samma sak.
- Bo i Lund.
- Umgås bland egoistiska människor.
- Ha så jävla mycket ångest hela, hela tiden.
- Bo i Sverige.



Usch. Just nu känns julen enbart som en äcklig snopp.

image247

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0