The 90's

Jag är helt såld på musiken som kom under 90-talet.
Den Bra musiken, då.
Soundgarden, Pearl Jam, Mother Love Bone, Alice in Chains, Nirvana n' so on.
Inte Spice Girls och hela den läskiga musikvärlden.

Just nu snurrar Soundgardenplattan "Louder Than Love" i högtalarna. Seriöst, jag har alltid varit en stor lyssnare av de mestadels äldre SG-skivorna, men jag har blivit nyförälskad i de första plattorna, de från de sista åren av 80-talet.

Så jag antar att jag får säga att jag även lyssnar på 80-talsmusik. Uh... det kändes rätt läskigt att skriva/säga det.
Men då skriver jag tåer - Den Bra musiken, då.

Chris röst är helt galen, n' jag gillar hans långa man... Haha. Men jag håller INTE med de envisa Soundgarden-fansen som säger

"Meh, Soundgarden efter -92 SUGER, för Chris hade klippt av sig håret."

Så musiken sitter i håret? Hrm, kanske det gäller i vissa bands fall, men om ni frågar mig så var Soundgarden Minst lika bra efter att Chris klippte av håret.
Gah,

... Och det här var säkert jätteintressant för Er att läsa, för ni är så stora Soundgarden-fans... Haha. Sorry.
Ville bara få ut min "aggression". Haha.

(Bara för det ska jag lägga upp en bild på Soundgarden, MOHAHAHAHA!)

Peace.
/Liv.

image250


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0