Porch

Uh, just nu hade jag verkligen inte tackat nej till en egen lägenhet. Känslorna här hemma är väldigt jobbiga. Jag vet inte var det är för fel jag gör, men något, vad det verkar, väldigt allvarligt är det iallafall.

Det är rätt jobbigt - när det, som det oftast är, är kaos här hos morsan, kan jag inte åka till farsan.
Varför? För den människan är psykiskt störd. Seriöst. Helt jävla dum i huvudet. Att bo hos honom är som att vara en jude under andra värdskriget. Ungefär. Han är galen, galen, galen.
Så istället får jag sitta hos morsan med min ångest och höra suckar från varje rum och vrå...

Svårt att förklara! Men det är bara så jävla jobbigt!




Just nu lyssnar jag på MTV Unplugged - Pearl Jam från -92 om jag inte är helt ute och cyklar.
Så jäkla, jäkla, jäkla bra. Den lilla mannen med den stora rösten. Och det fantastiska bandet.
Eddie är den mysigaste mannen.


Nu ska jag snart in till stan och leva mitt liv genom att fördriva min tid på Ariman.
Hopplöst!

P.
/Liv.

image225

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0