Okej...

Ursäkta nattens inlägg, jag vet inte riktigt vid mina sinnens fulla bruk... Men kul hade jag. Som fan.
Salem var så otroligt söt, och när han spelade "Magic Night", den helt hysteriska lite "hissången" (som han själv kallar den för) som är helt instrumental som finns på hans platta, när dom spelade den insåg jag verkligen hur jävla begåvad han är. Helt crejzy. Underbart.

Mods var trevligt. Vi satt vid ett hörn som i princip var tapetserat med bilder på Depeche Mode, och dom som jobbade hade kvällen till ära då vårt megasällskap främst var där för att fira underbara Amandas 18-årsdag, spelade "One Night In Paris" (DM-dvd'n, alltså. Från Exciter-turnén) på alla tv-apparater där inne.
Så jävla nice. Den konserten är/var helt galen. Typ Alla bra DM-låtar spelade dom + att Dave är så Äckligt sexig där.
Sen blev det Tapatio, men palla, det stället är så sjukt, sjukt drygt.

Nu ska jag äta glasstårta och kolla på 5:e Harry Potter-filmen med min lillebrour.

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0