Moments

Det är i stunder som när Sting's "Shape of my Heart" rullar igång i slutet av "Léon" som mina tårar rinner.

Låten, den är så otroligt vacker. Bästa soundtracket till en film, någonsin. En låt som jag inte bara börjar tänka på filmen när jag hör, utan hela mitt liv. Finns det någon låt som kan beskriva mitt liv so far är det den.

Filmen, filmen är så vacker. Så hemskt, men ändå samtidigt vacker så vacker.
Det finns ingen film som jag berörs så mycket av som denna.
Bara jag tänker på det, allt, börjar tankarna, minnena komma tillbaka och tårarna vill bara rinna...

Klippet nedanför visar ett, ETT, exempel till varför denna film är så legendarisk och genial, och varför Jag anser Gary Oldman vara den bästa skådespelaren, inte vara in the UK, utan även i hela världen.
Och nej, jag överdriver inte när jag påstår det, han Är verkligen bäst.
Särskilt i den här filmen.
Njut:

 

Ta hand om er.
Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0