Here it comes, the year

Sammanfattning år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inte för att Jag gjorde det, men jag opererades, twice. Drog till Sthlm och såg Chris Cornell. Tog studenten.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej. Brukar ej "skapa" några, lyckas aldrig hålla dom. Kanske typ "jag ska sluta röka" men det lyckas jag aldrig med. Haha.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är.

5. Vilka länder besökte du?
Tragiskt nog inga. Buhu. Tror inte ens jag åkte över till Denmark.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Vet ej... Hm... Se Pearl Jam?

7. Vilket/Vilka datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
14/6: Studenten. 27/8: Chris Cornell. 6/5: 1:a operationen. 31/7: 2:a operationen. 18/12: Krönikan.

8. Vad var din största framgång 2007?
Jag har visat mig varit starkare än vad jag någonsin trott. Krönikan är en väldigt stor framgång den med.

9. Största misstaget?
Vet inte, eller jo. Men det ska jag nog inte skriva här.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har opererats två gånger, så sjuk har jag varit - ja.

11. Bästa köpet?
CHRIS CORNELL- BILJETTEN. Fast den fick jag iofs i studentpresent. Tågbiljetterna isåfall. Har kvar alla biljetter och tidningar etc från den dagen. Memories, you know.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Cigaretter måste jag säga. För mycket.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Säkerligen. Mina närmaste. Och Chris när dom spelade "Burden in my Hand" och "Say hello 2 heaven", det gjorde mig överlycklig.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Temple of the Dog - "Say Hello 2 Heaven"
Soundgarden - "Burden in my Hand"
Sting - "The Shape of my Heart"
Bo Kaspers Orkester - "Hon är så söt" (Jag säger bara: Tiden innan 2:a operationen.)

Det är nog dom.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsen för all dödsångest inför operationerna, glad för att jag fick se min hero. Men överlag var 2007 ett ledset år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit på fler konserter. Pearl Jam, bla. Öppnat mig mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Haft så jävla mycket ångest hela tiden. Men det är tyvärr något jag tydligen inte kan göra något åt.

18. Hur tillbringade du julen?
Julen 2007 har inte inträffat en... Duh. Hemma tillbringas den iaf.

19. Blev du kär i år?
Nepp.

20. Hur många one night stands?
Not so many. Vilket kanske är bra, for once... Hah.

21. Favoritprogram på TV?
My Name is Earl, Boston Tea Party, alla CSI, Scrubs, 2½ MEN!

23. Bästa boken du läste i år?
"Två nötcreme och en moviebox" av Filip & Fredrik.

24. Största musikaliska upptäckten?
Salem al Fakir, lugnt. Han har gjort mig glad, jätteglad.

25. Något du önskade dig och fick?
Chris-biljetten. Fast den hade jag köpt ändå om jag inte hade fått den, såklart. Fick en dator i studentpresent, dock önskade jag mig inte en, men det var väldigt tacksamt och behövligt från min sida.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Tror inte det.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Hm... Om jag inte minns fel så var jag i Malmö med Viveka och Mollie?

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Eh, JA, sluppit de där helvetesveckorna på sjukhuset?

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Grunge. Lite sådär halvskabb, har helt enkelt inte orkat ha någon fancy stil.

31. Vad fick dig att må bra?
Chris Cornell-konserten, utan någon som helst tvekan. Förlåt om jag tjatar, men den konserten kom i perfekt tid. Speciellt med tanke på låtlistan; en maaaassa Soundgarden-låtar. Så behövligt, så otroligt behövligt.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hm... Hugh Jackman får jag nog säga, Gary Oldman, Ralph Fiennes.

33. Vem saknade du?
Otroligt många.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Hrm, typ lite människor på Ariman, I guess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0