Good music

Ibland funderar jag på om det finns någon som Inte gillar Led Zeppelin.
Jag menar... vad lyssnar de människorna på då?
Fucking genious is what it is... Känner på mig att en LZ-period är på g. Har var PJ och CC ett bra tag nu, inget fel med det, tvärtom. Men ni vet hur det känns när man är nyförälskad. Det är jag nu... i LZ.
När löningen kommer ska jag lätt köpa någon live-DVD.
Me LOVES Media Markt. 150-200 pix för en konsert-DVD.
Vem tackar nej? NO fuckin' ONE.

Nu  ska jag iväg och handla krubb, sedan ska jag kolla färdigt på världens bästa Gang of NY. Hann ej det igår, då Amanda kom hit mitt i filmen och drog ut mig på stan och fotade cafér... Hm...
Awell.

Have a nice day!


Aah, btw, p tal om musik - Ska ni lyssna på någon bra musik i jul, rekommenderar jag starkt Peter Jöback's julskiva och lite julmusik av Ainbusk. Galet bra!
Och självklart är mästaren Elvis Presley aldrig fel på julen heller.
Och varför inte sätta på lite Led Zep, bara för att det är så jävla bra musik?

Peace.
/Liv.


image240

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0