Tacksamhet, födelsedag och sånt

image97

Nu är jag 19. Grattisgrattisgrattis på mig.

Jag är så jävla nervös inför Cornell-konserten den 27:e.
Jag har verkligen som helst aning om hur jag kommer reagera när Chris går upp på scenen.
Hela jag kommer stanna upp och fyllas av minnen, av stunder, av tusentals känslor.
Jag kommer vara helt... jag vet inte.
Ska försöka skärpa mig så jag minns något av konserten, men jag vet redan nu att jag kommer ha en speciell känsla inom mig.
En speciell känsla som jag aldrig någonsin har känt tidigare.
Chris är en klass för sig, inte bara musikmässigt utan även hos mig, inom mig.
För mycket för att förklara... Maybe you get the point...

Peace.
/Liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0