Snart

image93

Den här bilden är den sötaste någonsin.
Chris mitt ute i öknen under inspelningen av musikvideon till "Jesus Christ Pose".
Cool video och fyfan vad Soundgarden är bäst.



Kan fortfarande inte förstå att jag snart ska se den mannen, live, på riktigt...

Det är och kommer förbli något som jag aldrig riktigt kommer att inse.

Kanske om några år, när jag är äldre, men inte nu. Inte nu.

Men jag känner redan nu hur min kropp börjar förbereda sig.

Ni vet, när artisten entrar scenen. Om det är en artist som man verkligen gillar, känns det verkligen speciellt.

Jag är nästan lite rädd för hur jag kommer reagera när Chris kommer upp på scenen.

Det är något som är så fruktansvärt omöjligt och konstigt - jag trodde verkligen inte jag skulle få se Chris live, någonsin.

Men nu, men nu...

Det känns!


Peace.

/Liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0