Malmöfestivalen dag 1 och 2

Fredagen började väl lite segt.
Torsson var riktigt, riktigt bra live. En av de bästa spelningarna med dom jag sett, faktiskt.
Bo rocks.

Helena Josefsson sjöng vackert som vanligt.
Moto Boy var far beyond this world som vanligt.
Pikko var... jag vet inte. Pikko var inte så bra. Förstår att folk gillar girlsen, men det är verkligen inte min typ av musik.
Verkligen inte.
Wellwell.

Igår såg vi Måns Zelmerlöf (stavning?) i ca 5 minuter. Herregud, lundensare ju.
Han kunde ha varit jävligt bra om inte musiken sög något så in i helvete.
Promoe var magisk som möjligt. Dock gillar jag mer Looptroop än Promoe. Looptroop symboliserar så många stunder i mitt liv.
SALEM AL FAKIR var BÄST. Sån jävla energi! Sån jävla bra musik! Salem är bättre än alla andra.
Jag kan redan säga, fast inte ens hälften av festivalens konserter varit än, att Salem gav Malmöfestivalen dess bästa konsert igår.
Den jävla energin... Varför kan inte alla andra ha det? Varför måste alla band bara stå rakt upp och ned och se jätteansträngda ut och bara fokusera på ackorden.
Salem got it all, oh yes he does.
NICE!

Ikväll blir det Sylle.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Eller huuur, såg också Salem, så jävla söt kille :D och grymt bra! Gillade den där "orgeljazz"låten, men han sa ju aldrig vad den hette :(
Ses kanske ikväll på Guild.

2007-08-19 @ 12:01:14
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: Liv

Ja, riktigt söt kille. ^^ Helt sjukt hur begåvad man kan vara, han är ju inte alls gammal! Ja, den var riktigt bra!
Yes, maybe we do. :)

2007-08-19 @ 13:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0