Malmö-fri dag

Puh.
Skönt att slippa Malmö för en dag.
Enda bra idag är Kristofer Jonzon, men hans show är på torsdag också, så jag ser den då istället.
Är alldeles för trött för att orka åka in dit igen och gå runt och vara vaken och pigg 'n shit...
En form av lycka är iallafall att jag fick min lön vilket betyder att ett nytt paket cigaretter ligger och göttar sig i min väska.
Tyvärr är det ren jävla lycka. Tyvärr. But that's how it is.

Aw. Vill se Salem igen. Den där lyckan, det där ruset man fick på hans konsert var något speciellt.
Lite sånt där Ark2000-rus.
Han var helt galen, and that's what I like!

För övrigt så är jag i Stockholm om precis en vecka. Börjar bli jävligt nervös...

Ska in till stan och fika med Amanda soon, ge henne pengarna jag är skyldig henne.
Ariman we love!

Peace.
/Liv.

Dagens låt:
Tell me - Salem Al Fakir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0