Känns

image89

Den 27:e är det dags för älsklingen i Sthlm.
Sthlm är bäst, Chris är bäst, den här dagen kommer bli bäst.
Börjar bli jävligt nervös inför det nu, nu när allt med sjukhuset i princip är över, ska bara in dit ikväll, sova där, få spruthelvetena, snacka med någon random kurator (ja, för att mina föräldrar bakom min rygg sagt till läkaren att jag behövde det... Hm?), och bli utskriven.
Fyfan vad jag längtar.

Sedan när jag kommer hem imorgon kommer jag vara helt Aaaah jag vet inte, jag kommer vara så jävla avslappnad! Peace, längtar som fan...

Men ja, imorgon är det tre veckor till Chris.
TRE VECKOR!
Det är fanemig ingenting! Veckorna går så sjukt fort så helt plötsligt kommer jag sitta där på söndag om två veckor och bara hjäääääääääääälp imorgon - IMORGON!

Svårt att förklara...

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0