Det här är ju bara för bra för att bara sant

image95

Inte nog med att jag om lite mer än två veckor ska se älskade Chris Cornell i Stockholm, nu är det även klart att Dave Gahan, mannen som efter Martin Gore är anledningen till att jag klarat mig så jävla bra trots en helvetisk uppväxt, ska ut på turné.
Detta innebär antagligen även Europa och Norden och antingen Sthlm/Gbg eller Köpenhamn.

FATTA!

Jag har, trots att chanserna har funnits, aldrig sett varken Dave eller resten av Depeche Mode live.
Trots att jag har lyssnat på dem sedan -98 har varken pengarna eller åldern funnits.
Jag har varit för liten, jag har inte haft några pengar. Jag har inte haft någon att gå med.
Jo - min farbror. Problemet är bara att han bor 100 mil härifrån...
Annars hade det inte varit någon dålig idé - det är min gamla synthare till farbror som är anledningen till att jag överhuvudtaget började lyssna på Depeche Mode. Ni vet - han hade inget "coolare" att visa i sin lägenhet - så han satte helt enkelt på en DM-skiva. Fast eller vad....
I februari -06 var det tänkt att jag skulle se DM, dock söp min pappa upp de pengarna... Surt...

Men nu. Det här känns väldigt konstigt. Jag har nästan börjat vänja mig vid tanken på att jag snart ska se Chris, och så dyker det här upp... Otroligt, jag kan knappt tro det...
Datumen har inte kommit än, men så fort biljetterna släpps är jag och Amanda först där att köpa!

Detta behövdes verkligen, den här lyckan! Underbart!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0