Det bästa som finns...

image115

... är nog att läsa geniet Marcus Birros (http://www.marcusbirro.se) blogg. Han är så otroligt smart och begåvad.
Intressant, väldigt intressant.

Fan, på tal om Birro:sar så börjar jag ångra att jag inte gick fram till Peter i Sthlm i tisdags.
Det är sånt där som man alltid ångrar efterhand, när det ändå är för sent.
Hur ofta ser man Peter Birro på stan, liksom?
Aja...
För alla som är hemma och inte har något bättre för er:
Måndagen den 3:e september har Peter Birros nya tv-serie (som han skrivit manus till) premiär på SVT.
Jag rekommenderar Starkt att ni ska titta på den, för er som har sett Hammarkullen vet ni vad jag menar...
Mannen kan det han gör!
För er nyfikna finns här nedanför en länk där ni kan läsa lite mer om serien, enjoy.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?a=856948


(Oj, värst vad jag gör reklam för bröderna Birro idag. Whatehell, dom är värda det!)

Ha en fin dag!
Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0