Halleluja liksom

Ursäkta, men Ola Salo - du kan faktiskt slänga dig i väggen.
Idag såg jag återigen den otroligt mäktiga Bob Hansson.
Bob, Bob, Bob. Bob som är (förutom Fredrik) anledningen till att jag verkligen satte igång med mitt skrivande, på allvar.
Tack vare honom är jag den andra som någonsin får ställa ut i Domkyrkans vapenhus. Kan låta fjöntigt för en del, men för mig är det stort. Väldigt stort.
Jag känner mig helt... överväldigad! Att se min förebild stå där igen - och den här gången i en kyrka dessutom - var helt fantastiskt. Det var så rörande, han var så otrolig! Man såg verkligen att Fredrik blev rörd, men vem blev inte det?
Bob Hansson är en mäktig man. En väldigt mäktig man.

Peace.
/Liv.

Kommentarer
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

Har du hört talats om Modette? Man kan vara med en tävling och vinna 5000kr för shopping. Allt som behövs är dagens outfit.
*
*
*glamourprinsessan har gjortt en, som jag har bild på min blogg men hur gör man en sådan?

2007-04-22 @ 21:11:11
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0