dwfsfvaddddddddddd

Jag trodde verkligen inte att sådana människor existerade längre.
Jag menar, herregud! Vi är 18, snart 19 år! 18, snart 19 år!
Det var okej att vissa var sjuka i huvudet när vi var tolv, tretton, vi växte trots allt upp under penta-perioden.
Den jävla perioden...
Men dom finns fortfarande, dom finns verkligen fortfarande.

Det börjar med att två tjejer i klassen tar på sig ansvaret för en grej. Okej, tänker vi andra, dom kan väl klara av det.
Haha, ojojoj....
Är det inte det att dom ger fel mailadresser, är det att dom inte har tagit reda på någonting, absolut inte någonting.
Vad man än frågar, de mest simpla frågorna, har dom inget svar. Jävla idioter.

"Ja... Azzå någon kommer ju att bli utstött!"
UTSTÖTT? Vad fan? Jag menar, redan vid det uttalandet kände jag på mig att något var fel!
Självklart var jag problemet. Dom visste inte vart dom skulle göra av mig. Jag är ju så jävla ensam, hänger ju bara efter alla andra, ingen tycker ju om mig. Tydligen. Eller det kanske är så? Jag vetefan, det enda jag vet är att det kommer bli så jävla skönt att slippa alla dessa idioter om 9 veckor då studenten nalkas.
Det är fint att det finns bra människor här i världen, jag nämner inga namn, men tack L, tack för att du stöttade mig.

Förlåt, allt detta kan antingen låta helt obegripligt eller bara patetiskt, men jag är så jävla trött på alla dessa falska människor. Alla dessa falska människor som tar för givet att alla ska tycka och tänka som dom själva, och sedan när dom upptäcker att vissa visst inte gör det, får dom mega-mens och börjar bröla om hur fel vi har och hur rätt dom alltid, hela jävla tiden, har.

Jag är trött på det. Så jävla trött.

Skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0